Uprzejmie informujemy, że osoby korzystające z usług naszej Spółki w zakresie udostępniania danych dotyczących przebiegu zatrudnienia, w tym sporządzania kopii, odpisów, wypisów, wyciągów z przechowywanej dokumentacji, mogą ubiegać się o częściowy zwrot naliczonej opłaty w części dotyczącej przygotowania informacji wstępnej o zasobie aktowym.
Przedmiotową opłatę pobierano w wysokości 36,90 zł. W przypadku wpłynięcia wniosku o dokonanie zwrotu przedmiotowej opłaty, zwrot obejmie kwotę opłaty pomniejszoną o kwotę obejmującą poniesione koszty korespondencji i przekazania zbioru kopii dokumentów, ustaloną w formie ryczałtu w wysokości 12,20złnetto/15,00 zł brutto (w tym koszty pocztowe korespondencji i przekazania przesyłki zawierającej zbiór kopii dokumentów).
Zwrot obejmie więc kwotę 21,90 zł.
Możliwość zwrotu części naliczonej opłaty wynika ze stanowiska zajętego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Delegatura w Łodzi w trakcie postępowania wyjaśniającego znak RŁO 405-38/15/AB przedstawionego w piśmie z dnia 09 grudnia 2016 r. skierowanym do naszej Spółki.
Komunikat dotyczy usług wykonywanych w okresie od 1 czerwca 2015 r. do 20 grudnia 2016 r. We wcześniejszym okresie opłata za przygotowanie informacji wstępnej była pobierana w wysokości odpowiadającej kosztom pocztowym korespondencji i przekazania przesyłki zawierającej zbiór kopii dokumentów.”
W przypadku wpłynięcia wniosku o zwrot części wpłaty za wykonanie usługi archiwistycznej, zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni na wskazane konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Wnioski można kierować za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej (adres poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
).